Praxis Management
This is a unique programme that gives you all the vital skills and knowledge you need to have in order to manage a successful and profitable dental practice! Private dentistry is business. You – as a practice owner – should know the basics of business management, and your team should be trained
to provide an excellent service to your patients. This programme gives you practical knowledge and the best practices to manage a successful dental practice. Essential training for all of your team member.
Despre lector
Zoltan Mate
TRANER SPECIALIZAT ÎN CONDUCEREA FIRMELOR DE STOMATOLOGIE
Mi se pare extrem de interesantă fuziunea gândirii medicale cu cea comercială. La prima vedere este dificil, dar când reușești, vei simții acel bumm în creșterea cabinetului. Pacientul e fericit, iar medicul doar tratează. Win-win. În Anglia gândirea afacerială a devenit o parte a antreprenorilor, indiferent de domeniul de activitate. În cabinetele britanice gândirea afacerială nu e un păcat, și medicii lucrează conștient la aceast aspect. În cadrul acestui curs am să îți împărășesc cunoștințele acumulate de-a lungul anilor.
Evenimente viitoare
Despre eveniment
Stomatologia privată este și o afacere.
- Cum voi crește cantitatea și calitatea pacienților?
- Cum obțin angajamentul pacienților față de cabinet și cum vor alege tratamentele calitative?
- Cum comunic cu pacienții mei și rezolv situațiile delicate?
- Cum organizez cel mai eficace munca de zi cu zi?
- Cum îmi organizez echipa?
- Cum obțin o imagine clară despre finanțe, profit, costuri?
Cursul îți dă răspunsuri clare și practice întrebărilor de mai sus.
Pentru fiecare modul primești materiale adiționale: hand out, exerciții, tabeluri excel. Tot ce ai nevoie să pui în practică cele învățate.
Subiecte
bloc I.
Ziua 1: Organizarea cabinetului și formarea clientelei
Modul 1: Introducere
a. Pilonii de bază al praxisului stomatologic
b. Cunoștințe de bază de management și business în stomatologie
c. Succesul financiar și factorii care îl definesc
Modul 2: Formarea clientelei și marketing
a. Marketingul bazat pe „viu grai” și referințe
b. Elementele paginii web al cabinetului stomatologic
c. Social media: managementul platformelor on-line cu autenticitate și eficiență
d. Alte opțiuni și oportunități online pentru recrutarea pacienților
e. Cum primești referințe și feedback de valoare
f. Realizarea planului de marketing
Ziua 2: Tehnica comunicării cu pacientul
Modul 3:
a. Tehnica construirii relației și încrederii
b. Evaluarea nevoilor pacientului și categorizarea clientelei
c. Tehnica confirmării nevoilor pacientului
d. Tehnica prezentării soluției și comunicarea valorii tratamentului
Modul 4:
a. Soluționarea obiecțiilor
b. Finalizări de prezentare a planului de tratament
c. Soluționarea plângerilor
d. Bazele comunicării non-violente
Bloc II.
Ziua 1: Coordonarea pacienților și funcționarea zilnică a cabinetului
Modul 1: Coordonarea și drumul pacientului
a. Planificarea drumului pacientului
b. Culegerea informațiilor, tratamentul propriu zis și follow-up
c. Planificarea programării tratamentelor
d. Importanța recepției, factorii WOW
Modul 2: Managementul proceselor de funcționare
a. Materiale
b. Programul de lucru
c. Modele și principii de management al timpului
d. Modele și principii de “task management”
Ziua 2: Finanțe și managementul angajaților
Modul 3:
a. Controlul zilnic al încasării și costurilor
b. Modele de evaluare lunare a performanțelor
c. Lista de preț și calcularea “orei de scaun”
d. Calculele productivității
e. Planificări financiare
Modul 4:
a. Satisfacția angajatului: cele 7 elemente cheie
b. Elementele satisfacției angajatorului
c. Principii și modele de angajare și interviuri
d. Structura firmei: principii și modele pentru delegarea atribuțiilor și responsabilităților pentru fiecare angajat în parte